تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
شعر های باحال و خنده دار مرداد ۹۲
دسته بندی : سرگرمی,جالب انگیز,
  • بازدید : (186)

شعر های باحال و خنده دار_W8sms.ir

مترو

::ازدحام و فشار از هر سو

زور آرنج و ضربه زانو::

::بدترین بوی عالم است الحق

بوی سیر و پیاز و عطر و عرق::

::کارمند و محصل و عملی

کامبیز و غضنفر و مملی::

::تاجر و دزد و دکتر و بیکار

لاغروچاق و سالم و بیمار::

::حرف‌های سیاسی و گله‌ها

بحث تبعیض‌ها و فاصله‌ها::

::گاه دعوای عده‌ای سالار

فحش‌های به‌شدت کش‌دار::

::یک نفرغرق در سطور کتاب

یک نفر هم کنار او در خواب::

.

.

.

چت کردن

یکــــــی از بزرگان حکایت کنـــــــد        اگر یک نفر نیمه شب چت کنـــد

و با فـــــــرد بیگانه صحبت کنــــــد        و کم کم به چت کردن عادت کند

و یک ساعتش را سه ساعت کند        و هر شب به فردی محبت کنـــد

به افراد قبلـــــــی خیانت کنـــــــد        و با بی خیالــــی جنایت کنــــــد

نـــه حدّ و حدودی رعایت کنـــــــد        و اچ آی وی خویش مثبت کنــــد

و ایــــن قصه را پر حرارت کنـــــــد        برای رفــــــــیقش روایت کنــــــد

چنانکه رفیقـش حسادت کنـــــــد        و او هم رود نیمه شب چت کند

.

.

.

گفتم غم تو دارم!!!
گفتم غم تــــــو دارم گفتا چشت درآیــــد      گفتم که ماه من شو گفتا دلم نخواهد!
گفتم خوشا هوایـــی کز باد صبـــح خیزد      گفتا هوای گرمیست! اَه اَه! عرق درآمد!
گفتم دل رحیمت کــی عزم صـلح دارد      گفتا برو به سویی، تا گل نی درآید!
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد      گفتا که ای وای دیر شد! داد مامان درآمد
.

.

.

هر کجا هستم!!!

هر کجا هستم،

باشم به درک!

من که باید بروم!

پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین، مال خودت!

من نمی دانم نان خشکی چه کم از مجری سیما دارد!

تیپ را باید زد!

جور دیگر اما…

کار را باید جست.

کار باید خود پول.

کار باید کم و راحت باشد!

فک و فامیل که هیچ…

با همه مردم شهر پی کار باید رفت!

بهترین چیز اتاقی است که از دسته چک و پول پر است!

پول را زیر پل و مرکز شهر باید جست!

سید خندان یه نفر

.

.

.

پدر و پسر!!!

پسر :

ای پـــــدر تـــــو عشوه خوبان ندیده ای             چشـم سیاه و زلف پریشان ندیده ای

چشم سیاه و زلف پریشان به یک طرف             تو در میانه یک اشاره پنهان ندیده ای

پدر:

ای پســــــر تو سفره بی نان ندیده ای              جنگ عیال و گریــــه طفلان ندیده ای

جنگ عیال و گریه طفلان به یک طــرف               تـو در میانه رسیدن مهمان ندیده ای

.

.

.

اهل تهرانم!!!

اهل تهرانم روزگارم بد نیست.

پنتیوم ۴ دارم

خرده هوشی

سر سوزن ذوقی.

VGA ای دارم توپ تر از برگ درخت.

CPU سریع تر از آب روان.

من PM بازم.

مسجدم در چت روم.

جانمازم کیبورد.

مهرم ماوس.

Background سجاده ی من.

من وضو با روش HTTP می گیرم.

اهل تهرانم

پیشه ام چت بازیست.

گاه گاه تروجانی می سازم با VB

می فروشم به شما

تا به آواز خوش “Its now safe”

دل مردم شکنید.

سنگ با تروجانم آب است.

اهل تهرانم

.

.

.

شعر طنز و خنده دار دانشجو و نمره

قربان دیدگانت استاد جان دل آرا

جانا محبتی کن این بنده ی خدا را

من مخلص تو هستم اصلا فدای کفشت

با نمره ای بخندان این قوم بینوا را

لطفی نما و بر ما اندک عنایتی کن

باور نما نگویم با غیر این ماجرا را

استاد جان کرم کن بر ما مگیر خرده

کاین جزوه ای که گفتی دق مرگ کرد ما را

چند اسم خارجی را با چند شکل و درهم

تحویلمان تو دادی آخر چه سود ما را ؟

هر وقت دیدمت من جسمم به لرزه افتاد

گویی که موش بیند آن گربه ی جفا را

آن صفر را که خر خوان ام خبائثش خواند

اما به دور گردان این صفر بی صفا را

یک ترم با تو بودم رقصیده ام به سازت

شاباشمان بگردان آن نمره کذا را !


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش